New Chat

Download App

Ask me about your trip!

There are no messages for this conversation.

Free AI trip planner

undefined Itinerary

Last updated: 2024 Jun 14

Morning
התחל את היום עם שוקולדה חמה מהקיוסק האגדי של מאירס בכיכר דיזינגוף. לצד השוקולדה, תוכל לבחור ממגוון רחב של טעמים ומילויים, כגון מרירה, חלבית, פיסטוק ועוד. הקיוסק הוא יעד קלאסי בעיר וממוקם במרכז המסעדות והברים של דיזינגוף סנטר.
Afternoon
במהלך הצהריים, התכוון לחוף המערבי של תל אביב. החוף המערבי הוא אחד מהמקומות הפופולריים ביותר בעיר לצאת לים ולהנות מהשמש והחוף היפה. תוכל לשכור כסאות חוף ומטענים, לשחות בים וליהנות מתקופה נהדרת עם החברים והמשפחה.
Evening
לסיום את היום, טעמים משוגעים אוכל מסורתי מאוד תוכל למצוא במסעדת אבו חסן בפלורנטין. המסעדה מציעה מנות ישראליות מסורתיות כמו פיתות עם חומוס וטחינה, שווארמה ופלאפל. המנות טעימות ומצוינות, והאווירה המזמינה והחמה מסייעת ליצירת נפילת אוכל מושלמת.
Bedtime
Find amazing hotels in .

Morning
לפתיחת היום התכוון אל רחוב רוטשילד וצעד בו בעודך שותה קפה ומתענג על אדריכלות באוסף באוהאוס. המקום מציע מגוון רחב של יצירות אדריכליות בסגנון הבאוהאוס הידוע, שכולל בתים מרהיבים שנבנו בשנות ה-30 וה-40 של המאה הקודמת.
Afternoon
לאחר מכן, תכוון אל שוק הכרמל לחוויות קולינריות בלתי נשכחות. השוק הכרמל הוא אחד משווקי המזון הדורסים ביותר במזרח התיכון והוא מקום מרכזי לטעמים, ריחות וצבעים מרהיבים. תוכל למצוא כאן מגוון רחב של מזון מסורתי ומקומי, כמו פיתות, חומוס, סלטים ועוד.
Evening
לסיום היום, תכוון אל שוק הפשפשים ברחוב יפו. השוק הפשפשים הוא מקום מרהיב שבו תוכל למצוא כל מיני דברים מעניינים וייחודיים, כמו בגדים ואביזרים יד שנייה, תחפושות, מוצרי אמנות ועוד. תוכל לנהל מקוחות ולגשר על מחירים ולמצוא עסקאות מדהימות על פריטים וינטאג'.
Bedtime
Find amazing hotels in .

Morning
השקף את הנוף המדהים ממבצר יפו, שנמצא במרכז העיר העתיקה. מהראש של המבצר, תוכל לצפות על נוף הים התיכון ולראות את העיר המודרנית של תל אביב מצד אחד ואת העיר העתיקה והמערבית של יפו מצד שני.
Afternoon
לאחר מכן, תכוון למבצר המערבי של יפו. המבצר המערבי הוא מקום מרהיב שבו תוכל לראות נוף מרהיב של ים התיכון ולטייל ברחובות המרהיבים של העיר העתיקה. תוכל לבקר בסדנאות המקומיות, למצוא מתנות ופריטים ייחודיים בחנויות האמנות ולהנות מהאווירה הקסומה של המקום.
Evening
לסיום היום, תכוון אל מסעדת אלי קראוס בעיר העתיקה של יפו. המסעדה היא מסעדה ים תיכונית אותנטית שמציעה מנות ישראליות טעימות ומצוינות, כמו דגים טריים, פיתות עם חומוס וחצילים, ועוד. המסעדה ממוקמת ליד חוף הים ומציעה נוף מרהיב על הים התיכון.
Bedtime
Find amazing hotels in .

Morning
התכוון לסיור במוזיאון ארץ ישראל בתל אביב. המוזיאון מציג תערובת ייחודית של חפירות ארכיאולוגיות, אוסף אמנות ישראלית ובינלאומית, ותערוכות ייחודיות. המוזיאון מציג גם יצירות יתרוניות מפרספקטיבת המחקר המדעי והיצירתי הדובר על נושאים שונים בהיסטוריה של העם היהודי והתרבויות האירופאיות.
Afternoon
לאחר הביקור במוזיאון, תוכל לצאת לצהריים במסעדת פיתות הקוסם בתל אביב. המסעדה היא אחת מהמסעדות הפופולריות ביותר בעיר ומציעה פיתות טעימות במחירים נמוכים. תוכל למצוא כאן פיתות עם חומוס, פיתות עם שווארמה, ופיתות עם פלאפל בטעמים טעימים ומצוינים.
Evening
לסיום היום, תכ
Bedtime
Find amazing hotels in .
kayakFind the right stay during your trip.
Got a question about your trip?