New Chat

Download App

Ask me about your trip!

There are no messages for this conversation.

Roam Around

undefined Itinerary

Last updated: 2024 Jun 14

Morning
התחל את היום בביקור בכפר הים היפהפה של טוסה דה מאר. נסה להגיע מוקדם על מנת ליהנות מהנוף המרהיב של הים התיכון והמקום היחודי של כפר הדייגים הזה. תביא סנדלים נוחות לטיול בחוף החולי המקסים ותמשיך לטייל ברחובות הצרים של העיירה העתיקה.
Afternoon
אחרי הטיול בטוסה דה מאר תוכל להמשיך את היום בביקור במרכז האמנות הידוע של קדאקס. המרכז מארח מגוון תערוכות ופעילויות אמנותיות שונות. תוכל לבקר בגלריות האמנות המקומיות ולהכיר ביצירות האמנים המקומיים. כמו כן, ישנם סדנאות אמנות והופעות חיות שיהפכו את הביקור שלך למיוחד ומרתק.
Evening
סיים את היום בסעודה מרגשת במסעדת אוריה ביץ', הממוקמת על חוף הים ומציעה תפריט מגוון של מאכלים ים תיכוניים טריים וטעימים. ישנם גם אופציות צמחוניות וטבעוניות לאלו שמעוניינים. תהנה מהאוכל, הנוף המרהיב והאווירה המיוחדת של המסעדה.
Bedtime
Find amazing hotels in .

Morning
בקר בכפר היפהפה והציורי של קאדקס. תוכל לטייל ברחובות הצרים והמרהיבים של העיר העתיקה ולהתרשם מהבניינים היפים והצבעוניים. אל תשכח לבקר בכנסייה המרכזית של קאדקס ולהתרשם מהאדריכלות המרהיבה שלה.
Afternoon
המשך את היום בביקור בפארק הלאומי דה ל'איוורה. תוכל לטייל בשמורת הטבע ולצפות בצמחיה ובחיות הבר והצפון האירופיות המיוחדות שחיות באזור. תוכל גם להתרפס על הגבעות הסבריות המרהיבות ולצפות בנוף היפהפה של הסביבה.
Evening
סיים את היום בסעודה מהנה במסעדת פורסאדה דה ל'איוורה הממוקמת בפארק הלאומי. המסעדה מציעה תפריט מגוון של מאכלים ספרדיים טריים ואותנטיים. תוכל ליהנות ממנות קלאסיות כמו טאפאס, פאיייה ופאלאייה, ולשתות יין איכותי מהאזור.
Bedtime
Find amazing hotels in .

Morning
התחל את היום בטיול ברחוב הצעיר והמודרני של ג'ירונה. תוכל לטייל ברחוב, לבקר בחנויות המגוונות ולהתרשם מהאווירה הצעירה והמרתקת של העיר. תוכל גם לבקר בבית הכנסת הגדול של ג'ירונה ולהתרשם מהאדריכלות המרהיבה שלו.
Afternoon
אחרי הטיול בג'ירונה, תוכל להמשיך לבקר בחוף הים היפהפה של פלאטזה. תוכל לשכור כסאות ים וליהנות מהשקט והנוף המרהיב של המקום. תוכל גם לשחות או לצלול במים הצלולים של הים התיכון.
Evening
סיים את היום בסעודה מפנקת במסעדת אל בוליטו בפלאטזה. המסעדה מציעה תפריט מגוון של מאכלים ספרדיים וים תיכוניים עם טוויסט מודרני. תוכל ליהנות ממנות מרעננות כמו סלטי ירקות טריים ודגים קטנים מצופים בפיצוץ.
Bedtime
Find amazing hotels in .

Morning
בקר בכפר הים הנמלך של תוסה דה מאר ובקפר הים היפהפה של סאנט פלאו דה גורדונה. תוכל לטייל ברחובות הצרים והמרהיבים של העיירה העתיקה ולהתרשם מהבניינים היפים והצבעוניים. אל תשכח לבקר בכנסייה היפהפיה של סאנט פלאו דה גורדונה ולהתרשם מהאדריכלות המרהיבה שלה.
Afternoon
המשך את היום בביקור בכפר הים היפהפה של טמפל נובה. תוכל לטייל ברחובות הצרים והמרהיבים של העיירה העתיקה ולהתרשם מהבניינים היפים והצבעוניים. תוכל גם לבקר בכנסייה היפהפיה של טמפל נובה ולהתרשם מהאדריכלות המרהיבה שלה.
Evening
סיים את היום בסעודה מהנה במסעדת בר איביס בטמפל נובה. המסעדה מציעה מגוון רחב של מאכלים ספרדיים עם טוויסט מודרני. תוכל ליהנות ממנות טעימות כמו טאפאס ופאיייה, ולשתות יין טוב מהאזור.
Bedtime
Find amazing hotels in .
kayakFind the right stay during your trip.
Got a question about your trip?